Maison Marquise by Tóth Bori

Igaz, hogy lassan két hete volt a Budapest Fashion Nights, de a későbbi indítás ellenére ezt ígértem kezdőbejegyzésnek, úgyhogy még az időhiány se lehet akadály előttem. Na meg persze nem árt egy kis pihi sem a “nagy” tanulásban így az utolsó vizsgák előtt. (:

12. Budapest Fashion Nights… Boscolo… Maison Marquise…
Gondolom, Tóth Borit nem kell bemutatnom senkinek, de talán már a Maison Marquise nevű új márkáját sem. A Fabergé nevű kollekciója a moszkvai divathéten már nagy port kavart és sikerét a legjobb couture kollekciónak járó díj koronázta meg. Itthon viszont még csak most debütált a márka.

bfn.panni tothbori

A patinás helyszín adott volt, hiszen a Bloom Fashion Group már évek óta itt rendezi meg a BFN-t. Mégis kiemelném, hiszen nagyon passzolt ehhez az exkluzív bemutatóhoz! A szervezés remek volt, ezt sok vendégtől hallottam vissza és én is csak alátámasztani tudom. Az egész napomat a backstage-ben töltöttem, úgyhogy azt hiszem, feltűnt volna, ha valami bibi van. 😛 De minden a helyén volt..

Nagyon örültem a modelleknek! És nem csak azért mert újra együtt dolgozhattam Epres Pannival – bár nyilván erre nagyon büszke vagyok! (: Kifejezetten tetszett, hogy nem a tizenéves “friss hús” lányok futkároztak oda-vissza a kifutón, hanem érett, gyönyörű, tapasztalt és kifinomult NŐK. Ezekhez a darabokhoz el sem tudtam volna mást képzelni, hiszen abba a finom eleganciába, amit a ruhák sugároztak, egyszerűen “bele kell nőni”. Ahogy meghozta a kreációkat Tóth Bori és csapata, kicsit megapadt a koncentráció a saját munkánkra nézve..fél szemmel mind a ruhákat próbáltuk meglesni. 😛 Szerencsére az este folyamán erre volt épp elég időnk. Sőt a vendégek is megnézhették testközelből, megfogdoshatták a ruhákat vagy akár a tervezővel is beszélgethettek személyesen, hiszen mindkét bemutató után a modellekről egyenesen a Designer Room-ba repültek a csodák – némelyiknek mintha tényleg mesebeli szárnya lett volna *-*

A darabokra talán az elegáns, kifinomult, letisztult és exkluzív a legjobb jelzők. Természetesen az elmaradhatatlan csipke sem hiányzott! (: A Facebook oldalamon már láthattatok egy videót, de itt egy másik is egy csipetnyi kulisszák mögötti leskelődéssel. Munka közben szerencsére csak a kezem látszik, de az állófogadáson már többet is láthattok belőlem, de mivel ez nem egy személyes blog, én most nem is vagyok lényeg! 😛

Nehéz volt, de azért sikerült kiválasztottam a 6 hozzám legközelebb álló darabot Nektek a 26 ruhából (:

bfn

Még több képet találtok ITT és ITT. Jó nézelődést! 😉

3 thoughts on “Maison Marquise by Tóth Bori

  1. Először találok magyarul írt blogot a WordPress-en, gratulálok hozzá! Egy magyar fashionista Kanadából. 🙂 Üdv! Sylvie xoxo

Leave a Reply

