Central European Fashion Days – Gombold Újra

Mell mutogatás, botladozó modellek, oxigén nélküli, legyezőkkel teli nézősorok… Ugyan nem volt szerencsém még egyik nívós külföldi divathéten sem részt venni, de talán ezek is olyan apró részletek, amik kellenek ahhoz, hogy meglegyen az a plusz a hangulatban.

cefd

Sokat agyaltam rajta, hogy milyen tematika szerint is haladjak… Először írjam le a pozitív gondolataimat és csak utána legyek kötözködős vagy fordítva?! Valljuk be, egy kezdő blognál azért egyáltalán nem mindegy, mi marad meg az olvasóban… (: De azért vissza nem fogom magam fogni, arra van a véleményünk, hogy elmondjuk, nemde?!

Egy valamin még mindig nem tudok túllépni. Ez pedig a modell felhozatal. Tudom, mindig mindenhol vannak a profinak és a bénák kevésbé profik, de ennél többet vártam volna. Nem úgy volt, hogy komoly és szigorú válogatás volt?! Persze azért a többséggel nem volt problémám, sőt még az a lány is kifejezetten profin viselkedett, aki megbotlott abban a gyönyörű cipőjében. Két fő probléma volt szerintem. Az egyik, hogy egy pár lánynak (és egy fiúnak) olyan különleges (vagy épp kifejezetten esztétikátlan) arca volt, hogy teljesen elterelte a figyelmemet a ruháról. Pedig nem az lenne a lényeg?! A másik a catwalk… Némelyik lányról nem igazán tudtam eldönteni, melyik pillanatban fog szétcsúszni, összerogyni. Volt egy-két számomra kifejezetten groteszk pillanat. De ez persze szubjektív.

marcelholubec_cefd

A Visegrad Fashion Show azért tetszett nagyon, mert rengeteg olyan tehetséges tervezőt ismertem meg, akikről eddig még csak nem is hallottam. Marcel Holubec ruháiba (fenti képen) egyesen szerelmes is lettem! A Gombold újra! pályázat bemutatója pedig egyenesen lenyűgözött. Nem hiszem, hogy ez feltétlen pozitív, de szerintem sokkal kreatívabb, élettel telibb kollekciókat mutattak be a versenyzők, mint egy-egy már elismert tervező. Mindenesetre nagyon tetszett! Két kedvencem egyértelműen a NUBU és Iner ruhái voltak. Mióta először fejbe kólintottak a munkáikkal, imádom mind a négyüket!

Összességében én nagyon jól éreztem magam, remek volt és már most alig várom a következőt! :))

Pár kép a kedvenc darabjaimról. Egy részük saját kép, kettőt Major Kata készített az Értünk.hu számára, a többit a CEFD facebook oldaláról (Tamas Kovacs Photography) szedtem. Szerintem felismeritek majd, melyiket melyikünk csinálta! (Az enyémek gagyik, Katáén ott van a logó, a többi pedig kizárásos alapon :D)

iner_alumni iner_cefd

anhtuan 1009750_507096169344354_82231437_n

Ezt viszont egyáltalán nem értettem. Mint egy takaróba mártott wc-ülőke. 😀

1003810_507096436010994_1711943433_n

A többi képemet ITT nézhetitek meg.

KissForEver-aláírás

Leave a Reply

