TTD

TTD a.k.a. Trash The Dress.
Újszerű (legalábbis számomra), extrém és – ruhától függően – drága szórakozás szerelmes pároknak.

Josh Jerrid

Nos…esküvő. Magam sem igazán tudom, hogy állok ezzel a dologgal. Néhány éve még azt mondtam, hogy én ugyan nem fogok senkinek sem igent mondani, de mostanra ez kicsit megváltozott. Nem, nem találkoztam a Nagy Ő-vel, csak szimplán kicsit nyitottabb lettem és rájöttem (még időben), hogy a céljaim elérésében nem feltétlen kell hátráltatnia egy kapcsolatnak, pláne, ha olyan komoly, hogy az esküvőt is fontolgatom…

Vízpart, mezítláb, egyszerű spagetti pántos lenge hosszú, fehér ruha, semmi fodor, gyöngy, csipke vagy egyéb csecsebecse, max 15-15 fő mind kettőnk oldalán, szűk családi és baráti társaság. Az “igen” után pedig egyből rohanunk a vízbe. Valami ilyesmit tudok most elképzelni. Egyszerű rendezvény, csak a legfontosabb emberekkel. Na de ez még messze van, felesleges is róla ennyit karaktert csapkodni.

sol.tamargo

Mi is az a TTD?!

Az esküvőfotózás egy speciális ága, persze hogy Amerikából! A fotók lényege, hogy a helyzet és a környezet minél nagyobb kontrasztban legyen a ruha eleganciájával, ja és az sem probléma, ha “véletlenül” közben tönkre is megy az a ruha. Mondjuk felgyullad, szétázik, saras lesz, itt-ott szétszakad…

A leglazább tengerben fekvéstől kezdve lehet szó trágyában fürdésen át egészen lángoló ruhákig… Igazából tényleg csak a fotós kreativitása és a pár bevállalóssága szab határt mindennek.

Nekem egyértelműen a legelső kép a kedvencem, amit eddig ebben a kategóriában láttam, de íme még néhány példa:

ttd-photos ttd trash-the-dress-20 paint

— KissForEver-aláírás

Leave a Reply

