Fashion “Week” Budapest

TGFWB

Jupp, jupp… Ebben a szezonban én is ott voltam! Hogy éreztem magam? Olvassatok tovább és kiderül. (:

Első fontos kérdés: mit vegyek fel?! Nem vittem túlzásba, összedobtam két egyszerű szettet és a nap közepén hazarohantam átöltözni. Szerencsére még, ha az orrom előtt megy el a villamos, akkor is 10-15 perc alatt megteszem az utat háztól-házig. Az első outfit-et hétköznapokon is szoktam hordani, annyi, hogy most farmer helyett kicsit elegánsabb nadrágot választottam. A második szettem egy nagyon szép Zara ruhából (legalábbis én szerelmes vagyok belé, de ez persze ízlés kérdése) és egy egyszerű fekete magassarkúból állt, amit bőrdzsekivel párosítottam – mégis csak ősz van.. A sminkem egy barna kör satírból, vékony tusvonalból, erős kontúrból és vörös rúzsból állt, a hajammal először nem csináltam semmit, majd délután egyszerűen összefogtam.

outfit_tgfwb

Alapjáraton nagyon jól éreztem magam és a szervezés is egészen a topon volt, bár azért sok minden hagy kivetnivalót maga után. Tudom, hogy már lerágott csont, de miért week, miért?! Oké, értem én, hogy a nagyokhoz szeretnénk hasonlítani és már elértünk odáig, hogy a MAC és a Mercedez-Benz is szponzor (ezer gratulációm!!), sőt, dizájnerünk is lenne elég egy teljes hétre, de amíg nem egy hét, addig ne hívjuk már hétnek, légyszi. Egyszerűen hangulatromboló, rontja az összképet és a közvéleményt… Weekend esetleg, de még az is túlzás.

thebudapestfashionjournalno2

Megértem én a bemutatók közötti másfél órás szünetet is, hiszen a modelleknek új smink, új haj, és esetleg egy szusszanásnyi idő is kell, de azért mégis csak sok egy picit. (Lehet, hogy más modellgárda kéne minden bemutatóra?! Vagy legalább két csapat cserélgethetné egymást.) Ezeket a szüneteket használtuk ki reggelire, ebédre és hasonlókra, de még ezzel együtt is sok volt. Főleg, hogy a túl sok idő miatt nem is a Madame Noi ideiglenesen felállított pultját választottuk, hanem inkább a városban kerestünk más helyeket, hogy addig is menjen az idő. Nem hiszem, hogy ez túl sokat számítana az étteremnek, de emiatt biztos volt, egy kis bevétel csökkenés ahhoz képest, ami lehetett volna, ha csak félóránk van bekapni valamit a bemutatók között.

Visszatérve szegény modellekre. 6 különböző frizura és 6 különböző smink egy nap. Elég megterhelő lehet ez az arcnak (sminkesként inkább bele sem gondolok) és a hajnak. Bár egytől egyig mind mesések voltak! később kitérek a kedvenceimre is! 🙂 Voltam már néhány divatbemutatón és be kell valljam, modellek szempontjából tényleg ez volt a legprofibb! Tudtak járni, el tudták adni a ruhát, minden a helyén volt. A bemutatókat nem más nyitotta meg mint Srej Zsófi, a sort pedig másik büszkeségünk, Kate Kondas zárta.

Megyesi Juci képe

Megyesi Juci képe

Kata Szegedi ♥

Egyszerűen imádom. A bakancslistámon szerepel, hogy egyszer beszerezzek tőle (legalább) egy ruhát és egy blézert. Természetesen most sem okozott csalódást. A modellek sminkje ezen a bemutatón volt a kedvencem, egyszerű, nagy, élénk, cicás szemek a Katára jellemző gyönyörű kék színnel – ami persze a ruhákból sem hiányzott!

kataszegedikataszegedi2

Nubu

Imádtam az élő zenét!! Cimbalom és gyönyörű énekszó..elvarázsolt. Az egyik kedvenc darabom az ő kollekciójukból került ki. Kate Kondas angyalként zárta a sort ebben a lenge, fehér ruhában egy fekete tollas nyaklánccal. Sajnos nem sikerült túl jó képet készítenem róla, de ez egyértelműen szerelem volt első látásra.

nubu

Je Suis Belle

Náluk több mindenen is fennakadt a szemem… Félre értés ne essék, tetszett a kollekciójuk, csak valahogy jobbra számítottam. Először az lepett meg, hogy olasz zene ment végig a bemutató alatt. Nagyon tetszettek és amiket nem ismertem egyből le is Shazam-oztam, de inkább vártam volna franciát. 😀 Nekem túl sok volt a gyöngy, kutya mintát se szívesen hordanék és valahogy ez az olvasztott Rama szín sem lett a kedvencem. Persze az infó hozzám is eljutott – tavasszal a sárga minden árnyalata trendi lesz. Nagyon tetszettek viszont a fehér galambok (vagy inkább gerlék) és a keki (?) szürke, fehér ruhák!

jesuisbelle

ANDA

Uuuu, azok a “kalapok” és hajak! Ez alatt a bemutató alatt túl sokat sikerült látnom a lányokból.. Már-már zavarba jöttem ott a padon ücsörögve. Imádtam ahogy ezt a gyönyörű korall színt párosította a tervező a kékkel, feketével és fehérrel. A második kedvenc ruhám az ő kollekciójából került ki – meseszép, szexi, elegáns, sokat mutat, de mégsem közönséges és a klasszikus kis fekete egy új reinkarnációja.

Megyesi Juci képe

Megyesi Juci képei Megyesi Juci képei

Nanushka

Sándor Szandi is mindenképp a hazai kedvenceim között szerepel. Nagyon szeretem a letisztult, kifinomult mégis vagány és szexi stílusát. Nála megint előjött a korallszín.. Úgy néz ki, ez veszi át az uralmat felettem a következő tavasz-nyári szezonban – még akkor is, ha ez barack, lazac vagy akármi más; nekem korall marad és kész. 😀 Nagyon szeretem a sokak által közönségesnek vélt párduc mintát és úgy tűnik ezzel Szandi is így van. Sortok, szoknyák, bermudák, topok – na jó, talán azt az uszályos felsőt kicsit túlzásnak érzem, de ennyi gond legyen.

Megyesi Juci képei

Megyesi Juci képei

USE unused

Megmondom őszintén, a trió bemutatóját már itthonról néztem végig a Ustream-en keresztül. Itt már nem bírtam kivárni ezt a sok várakozást és ugyan 10 perc alatt visszaértem volna, kényelmesebb volt a fotelemből várni a csúszást.
Megint a korallom. ♥ Rúzs, táska, ruha, na jó ez itt már tényleg inkább barack a ruhákon. Tettszett ám a többi szín is! Fehér – örök szerelem -, menta – idei SS szerelem; imádtam az építészeti és a geometriai mintákkal ellátott ruhát és a harmadik kedvencem pedig a tervező trió agyszüleménye.

PrtSc - Ustream (bocsi a minőségért)

PrtSc – Ustream (bocsi a minőségért)

Szóval röviden-tömören jól éreztem magam, és Adrinak (Fashion Prime) köszönhetően két másik remek blogger lánnyal ismerkedtem meg, Annival (Heroin Chic) és Orsival (Live In Style). De még párt is találtam a kishúgomnak – persze csak a képzeletemben, de tényleg meseszép pár lennének mondjuk úgy 6-7 év múlva! 🙂 Végül pedig néhány hangulatkép innen-onnan:

Annival és Orsival (fotó: Budapest Backstage Magazin)

Annival és Orsival (fotó: Budapest Backstage Magazin)

Ó, igen. Ő a sógor-jelöltem. (Csak remélni tudom, hogy nem bánja, hogy feltettem ezt a képet.)

Ó, igen. Ő a sógor-jelöltem. (Csak remélni tudom, hogy nem bánja, hogy feltettem ezt a képet.)

Megyesi Juci képe

Megyesi Juci képeMegyesi Juci képe Megyesi Juci képei

Ez a kék fény remek a fotók elkészítéséhez. :D (Megyesi Juci képe, engem pedig épp Anni fotóz)

Ez a kék fény remek a fotók elkészítéséhez. 😀 (Megyesi Juci képe, engem pedig épp Anni fotóz)

Szegényke nagyon fázott és félt is a sok embertől :/ (Megyesi Juci képe)

Szegényke nagyon fázott és félt is a sok embertől :/ (Megyesi Juci képe)

Nem ez életünk képe, de hát nincs mit tenni... Adrival, Annival és Orsival (és ezt a képet is Jucinak köszönhetjük)

Nem ez életünk képe, de hát nincs mit tenni… Adrival, Orsival és Annival (és ezt a képet is Jucinak köszönhetjük).

Juci munka közben (:

Juci munka közben (:

KissForEver-aláírás

Leave a Reply

