OOTD

Sokáig gondolkodtam, hogy tegyek-e ki ilyet a blogra vagy hagyjam meg a hasonló fotókat a Lookbook-nak… részletesebben a ‘Continue Reading’ után. (:

Amikor elkezdtem magamban felépíteni a blogot, valahogy úgy képzeltem el, hogy szinte teljesen anonim, de mindenképp rólam készült képek nélkül fusson. Nem magamat szerettem volna mutogatni, meg azt, hogy nekem mim van vagy éppen mim nincs, ami a nagy bloggereknek mind van. De ez is én vagyok. És ez a blog – hiába a divat és stílus iránt elhivatott, én írom, tehát – én vagyok.

Továbbra se ezekkel az outfit posztokkal szeretném megtömni az oldalt, de 1-2 hetente szerintem belefér. Szeretném megmutatni, hogy az öltözködés egy olyan nyelv, ami tényleg mindenkié. A karcsú lányoknak könnyű dolga van, egy minimális stílusérzékkel máris jól néznek ki, a plus size lányok megint viszonylag könnyen bekategorizálhatóak. De sokan vagyunk, akik a két kategória közé esünk. Itt nem feltétlen elég az stílusérzék, tudni kell, hogyan takarjuk el és, hogyan hangsúlyozzuk ki azt, amit kell.

Ezekkel a posztokkal talán ebben is tudok majd segíteni, de biztos vagyok benne, a Ti visszajelzéseitek által Ti is segíteni fogtok nekem. Hiszen hiába érezzük azt, hogy megtaláltuk a saját stílusunkat, 20 évesen még igencsak az út elején (na jó, azért talán már a közepénél, háromnegyedénél) járunk önmagunk felé. Aki követi a blogot, követheti az én fejlődésemet is. 🙂

Mercyy Photography

Mercyy Photography

Visszajött a jó idő és remélem, marad is egy darabig! 🙂
Nem szeretek túl rétegesen öltözködni, de imádom a tavaszi és őszi időszakot, amikor nem sülök meg, de egy vékony dzsekiben, pulcsiban, kardigánban tökéletesen érzem magam. Ezek a napok most megint ilyenek. 🙂
Majd a későbbiekben biztos meglátjátok, hogy nem használok túl sok színt, a leggyakrabban a feketét párosítom feketével. DE! Nagyon szeretem a színeket! Az őszieket meg pláne. Ezért választottam a terepszínű (zöld? keki?) kabátomhoz egy a vörös magassarkú bokacsizmát és a barna táskát. Semmi extra, egy egyszerű farmer+fekete póló kombináció, de az ezt körülvevő színkavalkád szerintem nagyon feldobja.

Mercyy Photography

LOOKBOOK

hype on LOOKBOOK

KissForEver-aláírás

Leave a Reply

